tisdag 12 augusti 2014

Tillbaka/ Back

Hej allesammans,

Ber om ursäkt för denna sena uppdatering, har haft fullt upp under dessa månader. Men nu är jag tillbaka igen.
Hoppas att alla har haft en fantastisk sommar, själv har jag hunnit med både att resa runt i Sverige och njutit av det fina väder denna sommar bjöd på. Sen så har jag haft tid att svänga förbi vackra Krakow och lugna Åland.  Kommer definitivt dela med mig av dessa erfarenheter och ge lite råd och tips om vad som kan göras på respektive ställe. Kommer nog ta mig ett tag att kolla igenom mina bilder och dela med er. Men under tiden kommer jag lägga upp recept och annat för er att läsa =)

------------------------------------------------
Hello everyone,

Apologies for this late update, been busy during these months. But now I'm back again.
Hope everyone has had a great summer. I had time for both to travel around in Sweden, enjoying the nice weather this summer offered and then I have had time to swing by beautiful Krakow and peaceful Åland. Will definitely share some of these experiences and give some advice on what one can do there, but this will probably take me a while to look through my pictures and share with you. So in the meantime I will post recipes and other things for you to read =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar