fredag 12 juli 2013

Hej/Hello

Hej mina läsare,

Ber om ursäkt över att jag vart borta så länge, men lite saker har hänt i livet som gjorde att jag absolut inte hade tid med att uppdatera denna blogg. Hade knappt tid med mitt eget liv under en och en halv månads tid. Men nu är jag tillbaka igen, kanske inte lika positiv och energirik som jag brukar vara men det kommer ska ni se.

Kommer nog göra den första uppdateringen imorgon,

Hoppas alla ni har haft en bra sommar hittills och att det bara kan bli ännu bättre framöver. =)

----------------------------------
Hello my readers

I'm sorry that I have been away for so long, but some thing have happen in my life which made no time for updating this blog, I barely had time with my own life for nearly two months. But now I'm back, maybe not as positive and energetic like my usal but I'm sure I will soon.

Will probably do the first update tomorrow ;)

Anyway hope you all had a great summer so far and it can only get better in the future =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar