måndag 27 oktober 2014

Next stop London!

Hej allesammans,

Vet att jag inte uppdaterat på ett tag är nog pga av att jag är för tankspridd för tillfället =)
Jag ska nämligen till London och kolla på konsert, och det är inte vilken som helst utan det är Aaron Kwok! För er som inte har någon blekaste aning om vem människan är så är han en sångare och skådespelare från Hong Kong och har vart aktiv över 20 år. Har vart hans diehard fans sedan 3 års ålders så äntligen efter över 20 års väntan har han tagit sig till London och ska hålla konsert.  Hur kan jag missa ett sådant tillfälle?

Konserten kommer vara ikväll kl 20.00 (Brittisk tid) alltså 21.00 svensk tid.

Kommer även passa på att stanna i London några dagar för lite shopping och bara njuta helt enkelt så ni kommer inte höra något från mig dessa dagar men jag lovar att uppdatera er när jag är tillbaka. Datorn lämnar jag hemma men kameran är med ;)

Ha det så bra!

-------------------------------------------------
Hello everyone,

Know that I have not been updated in a while is probably because of that I'm too preoccupied at the moment =)

I'll travel to London for a concert, and there is not any, but it is Aaron Kwok! For those of you who have no clue about who this man is, he is a singer and actror from Hong Kong and has been active for over 20 years. Have been his diehard fans since 3 year of age so finally after over 20 years of waiting, he has made ​​it to London and to hold concert. How could I miss such an opportunity?

The concert will be tonight at 20:00 (UK time) thus 21:00 Swedish time.

Will also take the opportunity to stay in London a few days for some shopping and just simply enjoy life so you will not hear anything from me these days but I promise to update you when I get back. I will  leave the computer at home but the camera is with me ;)

All the best!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar