tisdag 15 maj 2012

Ursäkta/ I'm sorry

Hej Alla! / Hi all

Som ni märker har jag vart riktigt dålig på att uppdatera denna sida, men jag lovar att jag ska bli bättre på de.
Hur som helst har jag haft väldigt hektiska veckor de senaste två veckorna varav varför jag har lagt denna blogg åt sidan. Men jag ska göra mitt yttersta för att hålla denna blogg uppdaterad.

Som jag skrev på första inlägget om att Enjoy Life handlar om livet. Så vill jag bara påpeka att ni har möjlighet att forma denna blogg med mig. Jag kommer skriva om saker som jag är intresserad av vilket kommer att vara i största grad  mat, skönhet, fashion, fotboll och film. Är det något du tycker är intressant och gärna vill dela med dig så är du mer än välkommen att skriva det på mail och maila mig eller skriva en kommentar om det.
---------

As you have notice I've been really weak in updating this site of mine, but I promise I will be better. Anyhow I've had a really hectical weeks in this last two weeks, that's why I have put this blogg a side. But I will do my best to keep this blog active.

Like I said in the first post of mine, Enjoy Life will be about life. So I just want to point out that you have the opportunity to form this blogg with me. I will mostly write about things that intrest me which will be food, beauty, fashion, football and movies. So if you got something you think is interesting and want to share you are more then welcome to write and email me or make a comment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar